Actie loopt nog
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden
Video Aspect Ratio: 4:1

Transformeer je bedrijf: leer hoe je de juiste klanten aantrekt en behoudt

Neem deel aan de Challenge

Start hier

Met de juiste klanten groeien naar meer waarde

Een succesvol bedrijf draait om meer dan alleen een geweldig product of dienst. Het gaat ook om het hebben van de juiste klanten: klanten die jouw expertise waarderen, je waarden respecteren, en je een consistente stroom van inkomsten bieden.

Hoe identificeer je deze ideale klanten en hoe trekt je ze aan?

Dat is precies waar onze gloednieuwe, gratis webinarreeks, "Focus op de juiste klanten en hoe je die online aantrekt," over gaat. Deze reeks, die start op dinsdag 13 juni, is de eerste in onze gloednieuwe Challenges-reeks. We hebben hem zorgvuldig ontworpen om je te helpen een robuuste, waardevolle klantenbasis op te bouwen.

Hoe trek je online de beste klanten aan? Hoe automatiseer je je werking zodat het een tijdsbesparende en digitale stroom van inzichten wordt? Welke apps gebruik je ervoor? Deze belangrijke digitale opportuniteiten zorgen voor sterke online communicatie en een efficiënte werking - 2 onmisbare ingrediënten van een succesvolle onderneming.

We hebben een heel praktisch programma opgezet waarmee je meteen samen met ons concrete stappen vooruit zet.

Onze Digital Academy Club is een complete oplossing voor iedere ondernemer die niet alleen digitaal vooruit wil, maar daar meteen ook de vruchten wil van plukken. Ga je samen met ons en je collega ondernemers de uitdaging aan?

Samen naar een concreet resultaat

Het moeilijkste is het doen. Daarom hebben we voor jou een heel concreet programma uitgewerkt in deze stappen.

  • Een heldere uitleg en strategie gebaseerd op jaren ervaring
  • Meteen resultaat doordat je aan de hand van onze voorbeelden samen uitvoert
  • Met heldere software keuzes die je concreet vooruit helpen;
  • Je wordt sterk digitaal en creëert  waarde voor jou als ondernemer, je team en voor je onderneming;
  • Onze eerste Challenge zorgt voor klantenkennis en sterke online communicatie die de beste klanten aantrekt. Zo leggen we de basis voor goede inhoud die de juiste klanren aantrekt, of je bestaande klanten meer waarde geeft
  • Op je website, sociale media, advertenties en nieuwsbrief met een online strategie die resultaten oplevert
  • In de Challenge leggen we goed uit waarom, we tonen hoe je het doet en tijdens de Q&A kan je al je vragen stellen;
  • Je kiest zelf welke Challenges je live meedoet en de opnames blijven beschikbaar op ons Digital Academy E-learning platform;
  • Je leert alles samen met je collega ondernemers met wie je kan sparren, samenwerken en ervaring uitwisselen in onze Digital Academy Businezz Booster Club.

50+

Succesvolle webinars

5000+

Deelnemers

500+

Advies sessies

9,6/10

Waardering

Hier kan je op rekenen

Een pak ervaring

Onze webinars, syllabussen en alle werkdocumenten die je ter beschikking krijgt zijn opgesteld door onze digitale experten en tot stand gekomen op basis van een pak ervaring: meer dan 50 webinars met meer dan 5.000 deelnemers en meer dan 500 individuele begeleidingen van ondernemers.

Concrete resultaten

Onze aanpak, webinars en lesmateriaal zijn er telkens op gericht om zo snel mogelijk tot heel concrete resultaten te komen. We leggen goed uit wat de strategie is, hoe je het aanpakt en geven je voorbeelden, een plan van aanpak, eBooks, checklists en templates waar je onmiddellijk mee aan de slag kan.

Sterk samenwerken

We leren het snelst als we samenwerken en ervaring uitwisselen. Daarom krijg je toegang tot de Digital Academy en Businezz Booster Club, waar we samen aan de slag gaan. Je kan live interageren tijdens de webinars en bij elke Challenge hoort een webinar waar je zelf vragen stalt aan onze experten.

Van ondernemers, voor ondernemers

In juni 2017 werd Businezz Booster opgericht door een groep ervaren ondernemers met als missie om ondernemers te boosten naar betere resultaten. We brengen ondernemers bij elkaar, reiken de kennis aan  en helpen je mee naar een concrete resultaten.

Onze digitale expert Frederik De Wachter is al vier decennia betrokken bij de digitale (r)evolutie en heeft bij Businezz Booster de E-learning platformen Sterk Digitaal, Digital Broker en de Digital Academy succesvol uitgebouwd dankzij onze digitale aanpak, online communicatie en lead generatie met  intussen meer dan 50 webinars en  5.000+ deelnemers. Ook wij organiseren ons efficiënt met de juist software, tools en digitale boekhouding. We hielpen meer dan 500 ondernemers met onze  tips als Digitale Expert bij de Digitale Versnelling van Telenet. Nu delen we graag al onze kennis en gaan we samen met jou aan de slag in onze Challenges.

Wat ons écht drijft?Jou als ondernemer mee helpen naar heel concrete digitale resultaten, zodat jij je klanten nog sterker kan adviseren en dienen Zo creëer waarde voor je team, je onderneming en jezelf.

Dit zeggen onze deelnemers

Vooral de begeleiding naar het doen was voor ons een belangrijke en zo zijn we in een korte periode sterk vooruit gegaan. Frederik was echt onze motivator en begeleider hiervoor! Toffe samenwerking!
Barbara Goosse - AccFides
Zeer duidelijk gebracht, een echte aanrader dus! Er kwamen zaken aan bod die we zelf nog niet uitgediept hadden en toch interessant bleken. Van een aantal maken we nu ook zelf gebruik.
Costantino Micucci - Triple A Solutions
Ik raad jullie aan om dit ook te volgen! De kwaliteit van de webinars is fantastisch, je leert echt dingen bij, krijgt heel snel antwooren op vragen en de interactie is top.
Agentschap directeur Crelan
Nico Bruyninckx - Crelan

De concrete resultaten van deze Challenge

  • Sterke online communicatie is key om de beste klanten aan te trekken. Je leert goede inhoud maken en plaatsen op al je digitale kanalen zoals je website, sociale media, advertenties en nieuwsbrief. Zo gaan we klanten aanpspreken, overtuigen, verwennen en tot fan maken voor je online mon-aan-mond reclame.
  • Diezelde communicatoe zorgt voor tevreden klanten waar je meer waarde voor creëet. En die andere klanten overtuigen om van al je diensten gebrui, te maken. Meer tevreden klanten voor omzet per klant.
  • We helpen je met keuzes om de beste applicaties en tools te gebruiken zodat je digitaal efficiëent werkt.
  • Zo zorgen we voor een goed georganiseerd team en digitale workflows waardoor je tijd wint
  • Je creëert je meer waarde voor je onderneming, voor je team, je klanten en voor jou als ondernemer.
  • We werken samen een plan van aanpak uit en passen dat meteen toe, zodat je snel tot concrete resultaten komt.
  • Door telkens te werken met mini reeksen van 3 webinars, werken we stapgewijs van informeren naar uitvoeren. Al je vragen aanbod, zodat we zeker zijn dat je de lessen heel goed kan uitvoeren.  
  • Je kan terecht op onze Businezz Booster Digital Academy Club community, om al de lessen te herbekijken, je vind er de bijbehorende syllabus, eBooks, templates en praktisch materiaal.
  • We doen dit samen! In de community meer je je collega's kennen die ook aan de slag gaan en wisselen we ideeën, tips en best practises uit. 

Wat je mag verwachten

Een Challenges met telkens 3 webinars van 2u vol praktische tips, om met een plan van aanpak meteen concrete resultaten te boeken. Voor elke uitdaging:

- Alle info en een plan van aanpak

- Samen opvolgen en uitvoeren

- Q&A sessies waar je terecht kan voor al je vragen

Je krijgt heel wat praktisch lesmateriaal. Dankzij de toegang tot onze community kan je al de lessen herbekijken. Je krijgt een syllabus, onze  eBooks, templates om onmiddellijk mee aan de slag en praktisch materiaal.
Je wordt hierin begeleidt door onze Digitale Expert Frederik De Wachter aan wie je al je vragen kan stellen.
Je bent niet alleen! We werken samen en leren veel van elkaar, mede door onze Businezz Booster Digital Academy community waar je terecht kan voor alle praktische info en kan meepraten met je collega ondernemer. Zo leren we veel van elkaar.

En dan komen er nog enkele verassingen die je vooruit helpen als ondernemer en die we... nog niet gaan verklappen 🥳


Brigitte Tonneau

Boekhoud- & Fiscaal Kantoor Tonneau

Digitaal efficiënt werken met de juiste software

Dankzij de Challenge van de Digital Academy van Businezz Booster hebben we in geen tijd belangrijke stappen vooruit gezet. We hebben nu een professionele website, trekken de juiste klanten aan en werken digitaal heel efficiënt. Én we leerden veel collega's kennen met wie we kennis uitwisselen. Super waardevol voor ons kantoor.


Word jij lid van onze club?

Actie

Challenge Beste Klanten

600,-

199,-

  • Challenge Beste Klanten
  • Toegang tot de hele webinar reeks
  • Toegang tot de Digital Academy met opnames van alle Challenge
  • Toegang tot alle tools
  • Toegang tot de Businezz Booster Club waar je samenwerkt met collega ondernemers
Actie

Jaar abonnement

1.200,-
499,-
  • Maandelijkse Challenges
  • Toegang tot alle Challenges
  • Toegang tot de Digital Academy met opnames van alle Challenges
  • Toegang tot de Businezz Booster Club en app waarin je samenwerkt met andere collega ondernemers 
Q&A (vragen en antwoorden)
  • Komen er naast de 12 Challenges nog andere?
    Yes, we starten meteen met 12 digitale Challenges: zo leren we je sterk online communiceren, efficiënt digitaal werken en helpen we je met concrete tips zodat je klanten aantrekt, goede inhoud maakt voor hen, je team sterk digitaal organiseert, tijd wint door productief te werken, digitaal samenwerkt met je klanten, een overzicht krijgt van interessante software en nog veel meer. Wat er meer komt bepalen jullie zelf: dankzij de community leren we snel welke uitdagingen voor jullie het belangrijkste zijn, en die zetten we mee in het programma. Zo leerden we recent dat dossierbeheerders versterken in hun rol en prijszetting ook belangrijke en waardevolle topics zijn.

  • Waarom is het aanbod zo goedkoop?
    Onze missie is om zoveel mogelijk ondernemers heel concreet digitaal vooruit te helpen. Daarom willen we een maximaal aantal ondernemers bereiken en hebben we dit eenmalige aanbod bedacht om in 2023 een mooie club uit te bouwen met wie we samen aan de slag gaan om kennis uit te wisselen.

  • Tot wanneer loopt deze actie?

    Deze actie loopt tot zondag 25 juni, dan sluiten we onze campagne onherroepelijk af omdat we dan starten met de eerste Challenge. Als je van plan bent om dit jaar je kantoor digitaal te boosten, dan wil je dit buitenkansje niet missen.

  • Voor wie is deze opleiding bestemd?

    Elke ondernemer, accountant, verzekerinsmakelaar, groot of klein, en bij uitbreiding je medewerkers of stagiairs, zullen met deze Challenge heel concreet aan de slag kunnen om je eerste stap naar digitalisering te zetten.

  • Wat is het verschil tussen Sterk Digitaal en de Digital Academy?

    Sterk Digitaal is een platform voor accountants met webinars waarin we ervaring uitwisselen en software ontdekken. De Digital Academy van Businezz Booster is een E-learning platform en online community voor alle ondernemers, waar je opleidingen krijgt rond bepaalde uitdagingen, Challenges. Je krijgt telkens een online les met inzichten en aanpak, een sessie waarin we je tonen hoe het moet en het letterlijk ook samen uitvoeren, en een sessie waarin je al je vragen kan stellen. Daardoor zijn we zeker dat je de stappen concreet zet, met bijbehorende resultaten.

  • Kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Yes of course. Jij bepaalt of je graag met ons samenwerkt en hoe je betaalt: per jaar of maandelijks. Wil je je lidmaatschap opzeggen dat kan je dat heel gemakkelijk zelf en gaat dit met onmiddellijke ingang in waardoor je automatischer betaling per direct stopt.

  • Komt deze Challenge in aanmerking voor de KMO Portefeuille?
    Nee, alhoewel Businezz Booster een erkend KMO Portefeuille dienstverlener is, zou de administratie te veel werk vragen voor de waarde van deze Challenges. We hebben de prijs dan ook bewust zeer laagdrempelig gehouden, zodat we allemaal maximaal winnen met een voldoende groot aantal deelnemers.