“People buy from people they know, like and trust.”
Know, like & trust zijn ook niet toevallig de 3 stappen in het denkproces van een consument. We gaan aan de slag met de marketingfunnel en de nieuwe marketingloop (voor de jonge generatie) zodat je moeiteloos content kan leren maken in functie van deze stappen om je instroom te verhogen.
Na het volgen van de hands-on content planning workshop, heb je altijd meer dan genoeg ideeën voor jouw content. Deze opleiding is speciaal ontworpen voor ondernemers die veel passie hebben voor hun vak, maar niet goed weten hoe ze dit om kunnen zetten in een effectieve marketingstrategie. Als je beperkt bent in tijd en efficiënt kwalitatieve en converterende content wilt plaatsen op social media, dan is deze workshop voor jou! Gedaan met: 'Wat moet ik nu weer posten?'
Inhoud
Essentiële contentstrategie
Begrijp het belang van een logisch opgebouwde contentstrategie en hoe deze jouw bedrijf vooruit kan helpen. Leer het "wat en hoe van contentstrategie" om communicatie te creëren die jouw publiek ook effectief aanspreken.
Digitale contentstrategie
Ontdek de verschillende fases van online contentstrategie en digitale contentstrategie om je bereik en impact in je online aanwezigheid te maximaliseren.
Contentplan ontwikkeling
Leer de stappen voor het opmaken van een contentplan dat werkt voor jouw bedrijf. Van verkoopgerichte posts tot inspirerende berichten, ik begeleid je stap voor stap naar een consistente (social media) contentkalender.
Vereenvoudig contentcreatie
Maak kennis met praktische tools voor copy en creatieven om ervoor te zorgen dat jouw tone of voice en visuele identiteit consistent zijn. Gebruik deze tools om de tijd voor contentcreatie te verkorten.
Datum wordt nog bekend gemaakt