Gratis webinar: Keuzes en slimme aanpak voor begrijpbaar en betaalbaar zelf boekhouden
Alle informatie over zelf boekhouden en/of slim digitaal samenwerken met je boekhouder
Dankzij software kan je vandaag de dag makkelijk en zeer efficiënt je boekhouding grotendeels zelf opvolgen. Zowel voor starters, eenmanszaken en kleine ondernemingen is het belangrijk om de juiste keuze te maken in de aanpak van je digitale boekhouding. Dan is die niet langer een kost, maar een tijdbesparende administratietool en bron van real-time inzichten in je cijfers. Door die digitalisering kan je ook slim samenwerken met je accountant die de data gebruikt als basis voor waardevol persoonlijk accountancy- en ondernemingsadvies. We bespreken met ondernemers en experten wat je keuzemogelijkheden zijn, hoe je het best aanpakt en wat hun tips zijn. Stel ons live je vragen over het efficiënt digitaliseren van je boekhouding, slimme samenwerking met je accountant en de kosten ervan.
Wat mag je verwachten?
2 ondernemers komen getuigen hoe zij hun digitale boekhouding aanpakken, zelf invoeren en opvolgen: Tim Steens van Fantentic en Senne Bonnaerens van OnTracx.
We bespreken met de experten van Yuki en Dexxter en ondernemers wat de keuzemogelijkheden zijn en wat de beste keuze is naargelang je profiel en situatie, rekening houdend met de kosten en voordelen.
We tonen de voordelen van (zelf) digitaal boekhouden en hoe je die zelf kan realiseren.
We delen tips en tricks waarmee je onmiddellijk aan de slag kan en tonen je de weg naar concrete oplossingen.
Interactie en uitwisseling van ervaringen tijdens het webinar met de sprekers en deelnemers.
Tijd voor vragen en antwoorden.
Wanneer?
- Dinsdag 15 november
- 10u30 - 12u
Een sneak peek uit de prep calls
Inschrijven